הערבי שפתר לבן כספית את ההתלבטות האם לחסל מחבלים

    ישראל פריי 2 Comment on הערבי שפתר לבן כספית את ההתלבטות האם לחסל מחבלים
    12:47
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on היסטוריה: טראמפ חוזר בו מפתרון שתי המדינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיתונאי "מעריב" בן כספית שיתף את מאזיניו בתוכנית ברדיו 103 fm בהתלבטות שלו האם באירועי דקירה כדאי לחסל את המחבלים או שמא עדיף לתפוס ולהביא אותם לדין. הוא בחר להכריז על עצמו כ"שוטר הטוב" והודיע על פתירת הלבטים: "צל"ש מיוחד לעלי ראעד אחמד עיוד, בן עשרים מאום אל פאחם, המחבל מאתמול בגן שמואל, שדרס חיילת ועוד אנשים ואחר-כך יצא לדקור את כל השאר, למה שוטר טוב? כי העיוד הנ"ל פתר לי דילמה מוסרית לא פשוטה, מאז שהחלו האירועים האלה אני מתחבט ומתלבט בשאלה האם לירות ולחסל את כל הדוקרים הללו, או לנטרל אותם ולהביאם לדין".

    הוא התייחס גם לסרטונים של חיסול המחבלת בתחנה המרכזית של עפולה ביום שישי: "הדילמה הזו התחדדה כשצפיתי בסרטון עם הסיטואציה הלא פשוטה של המחבלת מעפולה ושמונת המג"בניקים שהקיפו אותה, ובכן, בזכותך מר עיוד, נגמרה לי הדילמה".

    וזאת המסקנה של בן כספית: "עדיף לחסל אתכם מיד וזהו, כדי שלא נצטרך לשמוע אחר-כך מטיפוסים כמוך שזו היתה בסך הכל תאונת דרכים ואחר-כך כשהיהודים תקפו אותך התגוננת עם הסכין, צר לי מאוד שלא חוסלת, וצר לי שבעתיים כי אני יודע שבעוד כמה שנים תשוחרר בעיסקת השבויים הבאה של נתניהו, אבל בינתיים שוטר טוב על זה שעזרת לי להבין את ההחלטה לחסל את כל מי שמרים סכין על ישראלים, נקודה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ״הקם להורגך השקם להורגו״
      זה האחד ש״רק״ קם לפגוע, השקם להורגו.
      וזאת מצווה.
      ומצווה צריך לעשות בשימחה.
      שימחה שעושיים רצון ה׳.